Pozice zahrnuje péči o klientelu prostřednictvím poradenství a poskytování vynikajícího zákaznického servisu, vyřizování požadavků, práci v interním systému, reporting a komunikaci napříč odděleními.
Co bude Vaše náplň práce?
-
Péče o stávající a potenciální klientelu - poskytování poradenství a co nejlepšího zákaznického servisu
-
Vyřizování požadavků a dotazů – primárně emailem a telefonicky, někdy skrze chat
-
Práce v interním systému a aplikacích pro klienty, u kterých budete mít možnost přispět k jejich rozvoji
-
Reporting a přidružená administrativa
-
Komunikace napříč všemi odděleními
-
mnoho dalšího
Co od Vás budeme potřebovat?
-
Min. SŠ vzdělání
-
Zájem o komunikaci s lidmi
-
Zájem o oblast investičních produktů
-
Uživatelská znalost MS Office (Word, Excel)
-
Pečlivost, zodpovědnost, empatie a logické uvažování
-
Absolvovaná zkouška podle zákona o podnikání na kapitálovém trhu – VÝHODOU!
Na co se u nás můžete tešit?
-
6 týdnů dovolené
-
Stravenkový paušál
-
Multisport karta
-
Příspěvek do Cafeterie
-
Mnoho dalšího
Zaujala Vás nabídka?
Dejte nám o sobě vědět a zašlete svůj životopis na adresu Hr@colosseum.cz