Client Support Specialist

oddělení Customer Care

Pozice zahrnuje péči o klientelu prostřednictvím poradenství a poskytování vynikajícího zákaznického servisu, vyřizování požadavků, práci v interním systému, reporting a komunikaci napříč odděleními.

 

Co bude Vaše náplň práce?

  • Péče o stávající a potenciální klientelu - poskytování poradenství a co nejlepšího zákaznického servisu

  • Vyřizování požadavků a dotazů – primárně emailem a telefonicky, někdy skrze chat 

  • Práce v interním systému a aplikacích pro klienty, u kterých budete mít možnost přispět k jejich rozvoji 

  • Reporting a přidružená administrativa

  • Komunikace napříč všemi odděleními 

  • mnoho dalšího 


Co od Vás budeme potřebovat?

  • Min. SŠ vzdělání 

  • Zájem o komunikaci s lidmi  

  • Zájem o oblast investičních produktů 

  • Uživatelská znalost MS Office (Word, Excel) 

  • Pečlivost, zodpovědnost, empatie a logické uvažování 

  • Absolvovaná zkouška podle zákona o podnikání na kapitálovém trhu – VÝHODOU!


Na co se u nás můžete tešit?

  • 6 týdnů dovolené

  • Stravenkový paušál

  • Multisport karta

  • Příspěvek do Cafeterie

  • Mnoho dalšího


Zaujala Vás nabídka?
Dejte nám o sobě vědět a zašlete svůj životopis na adresu Hr@colosseum.cz

ZPĚT NA SEZNAM POZIC