Head of Customer Care

oddělení Customer Care

Pozice zahrnuje dohled nad denními operacemi s cílem maximalizovat spokojenost zákazníků, vývoj a implementaci zásad a postupů, stanovení standardů kvality obsluhy a navrhování inovací pro zlepšení zákaznické zkušenosti.


Co bude Vaše náplň práce?

  • Řízení, rozvoj a mentoring týmu   

  • Dohlížení na každodenní povoz zákaznických služeb s cílem maximalizovat spokojenost zákazníků  

  • Vývoj a implementace zásad a postupů zákaznických služeb   

  • Zavedení standardu kvality obsluhy hovorů a emailů  

  • Navrhování iniciativ na zlepšení zákaznické zkušenosti 

  • Hodnocení výkonu z pohledu kvality, efektivity a plnění cílů  

  • Budování firemní kultury v oblasti zákaznické zkušenosti  

  • Správa interního CRM systému – optimalizace postupů, procesů  

  • Participace na projektech  


Co od Vás budeme potřebovat?

  • Zkušenost s vedením týmu  

  • Min 3 roky zkušeností na vedoucí pozici v oblasti zákaznických služeb  

  • Komunikační dovednosti  

  • Dobrá znalost MS Office 

  • Prokazatelná zkušenost v oblasti zlepšení komunikace oddělení směrem k zákazníkům 


Na co se u nás můžete těšit?

  • 6 týdnů dovolené

  • Stravenkový paušál

  • Multisport karta

  • Příspěvek do Cafeterie

  • Mnoho dalšího


Zaujala Vás nabídka?
Dejte nám o sobě vědět a zašlete svůj životopis na adresu Hr@colosseum.cz

ZPĚT NA SEZNAM POZIC