Asistentka obchodního oddělení

Působíme na trhu již 21 let a patříme mezi nejvýznamnější české nebankovní obchodníky s cennými papíry. Nyní máte příležitost se k nám přidat! Staňte se nepostradatelnou součástí našeho teamu a získejte pozici s možností kariérního růstu v jednom z nejvíce dynamických oborů.

Co vás čeká

  • Podpora obchodního oddělení
  • Zajištění reportingu obchodního oddělení
  • Příprava podkladů pro obchodní jednání
  • Spolupráce s ostatními odděleními (finance, back office, marketing)
  • Komunikace s obchodními partnery
  • Zodpovědnost za chod recepce
  • Správa služebního vozu

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Minimálně SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou
  • Dobrou znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet)
  • Znalost anglického jazyka na dobré úrovni
  • Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
  • Příjemné vystupování
  • Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • Ochota učit se novým věcem

Co vám můžeme nabídnout

  • Pracoviště v blízkosti stanic metra I. P. Pavlova a Náměstí Míru
  • Mladý a přátelský kolektiv
  • Občerstvení na pracovišti
  • Firemní akce
  • Zdravotní volno/SICK DAY
  • Stravenky
  • Možnost kariérního růstu
  • Dobré finanční ohodnocení (23 000 – 28 000,- Kč)

Nástup možný IHNED! 

Zaujala Vás tato pracovní pozice?

Pakliže ano, zašlete Váš strukturovaný životopis a těšíme se na případnou spolupráci.

Cítíte-li se osloveni nějakou z těchto nabídek a vnímáte-li ji jako zajímavou příležitost, zašlete svůj strukturovaný životopis s průvodním dopisem na uvedený kontakt:

Colosseum, a.s., Londýnská 730/59, 120 00 Praha 2
Tel.: +420 246 088 888, e-mail: info@colosseum.cz