Client Support Specialist

Customer Care – oddělení

Pozice zahrnuje péči o klientelu prostřednictvím poradenství a poskytování vynikajícího zákaznického servisu, vyřizování požadavků, práci v interním systému, reporting a komunikaci napříč odděleními.

Odpovědnosti:

  • Péče o stávající a potenciální klientelu - poskytování poradenství a co nejlepšího zákaznického servisu

  • Vyřizování požadavků a dotazů – primárně emailem a telefonicky, někdy skrze chat 

  • Práce v interním systému a aplikacích pro klienty, u kterých budete mít možnost přispět k jejich rozvoji 

  • Reporting a přidružená administrativa

  • Komunikace napříč všemi odděleními 

  • mnoho dalšího 


Požadavky:

  • Min. SŠ vzdělání 

  • Zájem o komunikaci s lidmi  

  • Zájem o oblast investičních produktů 

  • Uživatelská znalost MS Office (Word, Excel) 

  • Pečlivost, zodpovědnost, empatie a logické uvažování 

  • Absolvovaná zkouška podle zákona o podnikání na kapitálovém trhu – VÝHODOU!

 

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Příjemné a moderní prostředí na pražských Dejvicích s neformální, přátelskou atmosféru, maximální podporu od kolegů a nadřízených, kteří Vás provedou adaptací
  • Zaměstnanecké benefity (6 týdnů dovolené, stravenkový paušál 90 Kč za každý odpracovaný den, 12.360 Kč do Cafeterie, kávu z naší kavárny zdarma, Multisport karta, možnost parkování zdarma přímo v budově)
  • Ergonomická pracovní místa, flexibilní pracovní dobu s možností občasné práce na HomeOffice
  • Kávu na pracovišti, pravidelné akce (grilovačky, teambuldingy, firemní snídaně), ocenění za životní výročí
  • Motivační systém odměňování

Mám zájem o pozici Client Support Specialist