Client Support Specialist

Customer Care – oddělení

Hledáme posilu do našeho týmu zákaznické podpory. Budete zodpovědný za vyřizování dotazů zákazníků, práci s interními systémy a reporting. Pokud Vás baví pomáhat ostatním a máte rád dynamické prostředí, ozvěte se nám!

Co budete dělat?

  • Podporovat zákaznický servis (žádný prodej ani cold calls Vás u nás nečekají).
  • Vyřizovat obecné požadavky a dotazy týkajících se služeb a produktů naší společnosti.
  • Pracovat v našem interním systému a aplikacích s možnost přispět k jejich dalšímu rozvoji.
  • Reporting a k tomu přidružená administrativa.
  • Informační podpora zprostředkovatelů a konzultantů.

Jak si představujeme ideálního kandidáta?

  • Dokáže bez problémů pracovat v balíčku MS Office (Word a Excel) na uživatelské úrovni.
  • Velkou výhodou pro Vás bude zájem o oblast investičních produktů a zkouška dle zákona o podnikání na kapitálovém trhu.
  • Jste komunikativní, pečlivý, zodpovědný, máte logické uvažování a empatii.

Co Vám můžeme nabídnout: 

  • Příjemné a moderní prostředí na pražských Dejvicích s neformální, přátelskou atmosféru a maximální podporu od kolegů a nadřízených, kteří Vás provedou adaptací.
  • 6 týdnů dovolené.
  • Až 20 700 Kč ročně jako stravenkový paušál (90 Kč za každý odpracovaný den).
  • 12.360 Kč ročně do Cafeterie.
  • Multisport karta.
  • Možnost masáží na pracovišti.
  • Ergonomická pracovní místa.
  • Prémiovou kávu v kanceláři zdarma a pravidelné akce (grilování, teambuldingy, firemní snídaně) + ocenění za životní výročí (narozeniny, svatba, narození dítěte atd.).
  • Motivační systém odměňování (bonus ke mzdě).