Pozice zahrnuje péči o klientelu prostřednictvím poradenství a poskytování vynikajícího zákaznického servisu, vyřizování požadavků, práci v interním systému, reporting a komunikaci napříč odděleními.
Odpovědnosti:
-
Péče o stávající a potenciální klientelu - poskytování poradenství a co nejlepšího zákaznického servisu
-
Vyřizování požadavků a dotazů – primárně emailem a telefonicky, někdy skrze chat
-
Práce v interním systému a aplikacích pro klienty, u kterých budete mít možnost přispět k jejich rozvoji
-
Reporting a přidružená administrativa
-
Komunikace napříč všemi odděleními
-
mnoho dalšího
Požadavky:
-
Min. SŠ vzdělání
-
Zájem o komunikaci s lidmi
-
Zájem o oblast investičních produktů
-
Uživatelská znalost MS Office (Word, Excel)
-
Pečlivost, zodpovědnost, empatie a logické uvažování
-
Absolvovaná zkouška podle zákona o podnikání na kapitálovém trhu – VÝHODOU!
Co Vám můžeme nabídnout:
- Příjemné a moderní prostředí na pražských Dejvicích s neformální, přátelskou atmosféru, maximální podporu od kolegů a nadřízených, kteří Vás provedou adaptací
- Zaměstnanecké benefity (6 týdnů dovolené, stravenkový paušál 90 Kč za každý odpracovaný den, 12.360 Kč do Cafeterie, kávu z naší kavárny zdarma, Multisport karta, možnost parkování zdarma přímo v budově)
- Ergonomická pracovní místa, flexibilní pracovní dobu s možností občasné práce na HomeOffice
- Kávu na pracovišti, pravidelné akce (grilovačky, teambuldingy, firemní snídaně), ocenění za životní výročí
- Motivační systém odměňování