Pozice zahrnuje dohled nad denními operacemi s cílem maximalizovat spokojenost zákazníků, vývoj a implementaci zásad a postupů, stanovení standardů kvality obsluhy a navrhování inovací pro zlepšení zákaznické zkušenosti.
Co bude Vaše náplň práce?
-
Řízení, rozvoj a mentoring týmu
-
Dohlížení na každodenní povoz zákaznických služeb s cílem maximalizovat spokojenost zákazníků
-
Vývoj a implementace zásad a postupů zákaznických služeb
-
Zavedení standardu kvality obsluhy hovorů a emailů
-
Navrhování iniciativ na zlepšení zákaznické zkušenosti
-
Hodnocení výkonu z pohledu kvality, efektivity a plnění cílů
-
Budování firemní kultury v oblasti zákaznické zkušenosti
-
Správa interního CRM systému – optimalizace postupů, procesů
-
Participace na projektech
Co od Vás budeme potřebovat?
-
Zkušenost s vedením týmu
-
Min 3 roky zkušeností na vedoucí pozici v oblasti zákaznických služeb
-
Komunikační dovednosti
-
Dobrá znalost MS Office
-
Prokazatelná zkušenost v oblasti zlepšení komunikace oddělení směrem k zákazníkům
Na co se u nás můžete těšit?
-
6 týdnů dovolené
-
Stravenkový paušál
-
Multisport karta
-
Příspěvek do Cafeterie
-
Mnoho dalšího
Zaujala Vás nabídka?
Dejte nám o sobě vědět a zašlete svůj životopis na adresu Hr@colosseum.cz