Customer Care Specialist

Customer Care - odělení

Přidejte se k nám jako Customer Care Specialist a staňte se součástí našeho úspěšného týmu. Budete mít jedinečnou příležitost podílet se na zajímavých projektech a přispět k dalšímu růstu naší společnosti.

Co u nás budete dělat:

  • Budete první linií podpory pro naše klienty a budete zodpovědní za rychlé a efektivní řešení jejich dotazů a poskytovat komplexní podporu.
  • Budete budovat dlouhodobé vztahy s klienty.
  • Stanete se odborníkem na naše investiční produkty a získáte hluboké znalosti o produktech, které budete s nadšením sdílet s našimi klienty.
  • Budete součástí našeho týmu: Spolupracovat s kolegy na zlepšování našich služeb a podílet se na rozvoji interních nástrojů.


Čím pro nás budete výjimečný?

  • Zájem o finance: Ať už máte osobní zkušenosti nebo se chcete dále vzdělávat v této oblasti.
  • Výborné komunikační dovednosti: Schopnost jasně a srozumitelně vysvětlovat i složitější věci v českém jazyce.
  • Orientace na klienta: Budete vždy připraveni naslouchat a najít řešení pro každého klienta.
  • Znalost práce na počítači: MS Office vám nebude cizí.
  • Pozitivní přístup: Budete se těšit do práce a přinášet do týmu dobrou náladu. 


Výhodou pro Vás bude:

  • Zkušenost s prací v oblasti financí.
  • Zkouška dle zákona o podnikání na kapitálovém trhu. (Pokud ji nemáte, pomůžeme Vám jí získat během zkušební doby).


Co Vám můžeme nabídnout:

  • Příjemné a moderní prostředí na pražských Dejvicích s neformální, přátelskou atmosféru a maximální podporu od kolegů a nadřízených, kteří Vás provedou adaptací.
  • 6 týdnů dovolené.
  • Až 20 700 Kč ročně jako stravenkový paušál (90 Kč za každý odpracovaný den).
  • 12.360 Kč ročně do Cafeterie.
  • Multisport karta.
  • Možnost masáží na pracovišti.
  • Ergonomická pracovní místa.
  • Prémiovou kávu v kanceláři zdarma a pravidelné akce (grilování, teambuldingy, firemní snídaně) + ocenění za životní výročí (narozeniny, svatba, narození dítěte atd.).
  • Budete mít možnost kariérního růstu v rámci naší společnosti.
  • Motivační systém odměňování (bonus ke mzdě).

Mám zájem o pozici Customer Care Specialist