Přidejte se k nám jako Customer Care Specialist a staňte se součástí našeho úspěšného týmu. Budete mít jedinečnou příležitost podílet se na zajímavých projektech a přispět k dalšímu růstu naší společnosti.
Co u nás budete dělat:
- Budete první linií podpory pro naše klienty a budete zodpovědní za rychlé a efektivní řešení jejich dotazů a poskytovat komplexní podporu.
- Budete budovat dlouhodobé vztahy s klienty.
- Stanete se odborníkem na naše investiční produkty a získáte hluboké znalosti o produktech, které budete s nadšením sdílet s našimi klienty.
- Budete součástí našeho týmu: Spolupracovat s kolegy na zlepšování našich služeb a podílet se na rozvoji interních nástrojů.
Čím pro nás budete výjimečný?
- Zájem o finance: Ať už máte osobní zkušenosti nebo se chcete dále vzdělávat v této oblasti.
- Výborné komunikační dovednosti: Schopnost jasně a srozumitelně vysvětlovat i složitější věci v českém jazyce.
- Orientace na klienta: Budete vždy připraveni naslouchat a najít řešení pro každého klienta.
- Znalost práce na počítači: MS Office vám nebude cizí.
- Pozitivní přístup: Budete se těšit do práce a přinášet do týmu dobrou náladu.
Výhodou pro Vás bude:
- Zkušenost s prací v oblasti financí.
- Zkouška dle zákona o podnikání na kapitálovém trhu. (Pokud ji nemáte, pomůžeme Vám jí získat během zkušební doby).
Co Vám můžeme nabídnout:
- Příjemné a moderní prostředí na pražských Dejvicích s neformální, přátelskou atmosféru a maximální podporu od kolegů a nadřízených, kteří Vás provedou adaptací.
- 6 týdnů dovolené.
- Až 20 700 Kč ročně jako stravenkový paušál (90 Kč za každý odpracovaný den).
- 12.360 Kč ročně do Cafeterie.
- Multisport karta.
- Možnost masáží na pracovišti.
- Ergonomická pracovní místa.
- Prémiovou kávu v kanceláři zdarma a pravidelné akce (grilování, teambuldingy, firemní snídaně) + ocenění za životní výročí (narozeniny, svatba, narození dítěte atd.).
- Budete mít možnost kariérního růstu v rámci naší společnosti.
- Motivační systém odměňování (bonus ke mzdě).